香港睇醫生網首頁
[ 會員#29543 ] karen

種牙還是活動假牙,比較適合(2)

病患者女 - 43歲

我左上第二隻牙,上年2022年11月做咗杜牙根一半,然後放棄,今年2023年8月中牙裂開兩半,用手術剝咗,手術唔係太順利,好傷牙骨,上一個牙醫同我講不適合做活動假牙,要做補骨手術及植牙。

另外,剝牙位置嘅旁邊左右兩牙應該有咬裂的情況,用手大力搖動時似有極輕微晃動的感覺。都想諮詢其他醫生嘅意見 : 剝牙傷咗牙骨, 補牙骨及種牙真的是最適合嘅解決方案嗎?
陳思昕醫生回覆:
 10/3/2023
你好,多謝你的查詢。

如果在脫牙時傷及牙骨,對後續修復牙齒的確有影響。牙骨過度收縮的情況下,佩戴假牙可能會比較鬆動,或者牙骨不平整時會感覺到壓到牙骨,造成不適。

而在牙骨收縮的情況下植牙,可能要先進行補骨手術,之後等待牙骨癒合,再進行植牙手術,整個治療時間會比較長,而較複雜的個案可能由口腔頜面外科專科醫生負責會成功率比較高。

而牙裂或牙鬆情況,都要實際臨床檢查及判斷,才可知道有沒有治療需要跟進。至於最適合的解決方案,其實還是要醫生跟病人經過了解溝通後,衡量了各種利弊,才能由病人自己去決定最終方案。
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。
其他醫務信箱回覆
發出提問使用細則
為確保能有效率的發揮信箱回應功能 
醫務信箱暫只限接受已登記會員提問
如欲咨詢相關專業醫護之意見 
敬請先登記成為會員,謝謝支持!
會員登入
電郵:
密碼:
記住密碼 
Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved