香港睇醫生網首頁
[ 會員#27932 ] Herqqw

杜牙根後牙套碎左

病患者女 - 23歲

大約五、六年前杜左門牙旁邊嘅牙嘅牙根,之後
大約一年個牙套就碎,但之後5年一直每年洗牙、檢查牙齒同照X ray,牙醫都無話要補返個牙套。

想問係咪每年檢查牙齒嘅話,牙套碎左都唔洗急住補?
陳澔賢醫生回覆:
 7/13/2022
你好Herqqw,

牙套破損的話,會建議及時修補或者替換。因為牙套裂紋的夾縫可以藏入食物和細菌無法清潔,久而久之細菌分解糖份排出有害物質,會導致蛀牙/牙肉發炎。 倘若牙套內的牙齒已經進行了“杜牙根”(即 根管治療)的程序,就算初期有蛀牙你都唔會覺得痛,從而錯過了最佳的治療時機。

建議你儘快請相熟的牙科醫生替你進行臨床檢查,拍攝X光,拆除牙套後檢查已杜牙根的牙齒健康程度。倘若一切良好,可以重做牙套便可以!

祝安康

陳澔賢牙科醫生
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。
其他醫務信箱回覆

Rex : 生了牙瘡,完成了杜牙根及整牙套,之後附近牙肉開始在用力咬食物時有陣陣痛楚

門牙後第4隻牙生了牙瘡,完成了杜牙根及整牙套,之後附近牙肉開始在用力咬食物時有陣陣痛楚,其後覺得連牙腳位置都有.......
發出提問使用細則
為確保能有效率的發揮信箱回應功能 
醫務信箱暫只限接受已登記會員提問
如欲咨詢相關專業醫護之意見 
敬請先登記成為會員,謝謝支持!
會員登入
電郵:
密碼:
記住密碼 
Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved