香港睇醫生網首頁
[ 會員#28393 ] Nancy

失眠藥物

病患者男 - 57歲

我先生吃安眠藥四年 每晚吃一粒安眠藥"悠樂丁"eurodin 2mg 睡 ,吃了四年,

之後有焦慮問題 醫生開Lexotan 1.5 mg 有焦慮時就食,大約一個星期食一兩次 每次一粒,食咗兩年。

去年因家事及今年家人去逝心情下開心,今年醫生開煩多閃valdoxan 25mg 每天食半粒吃了三個月, 後因食咗頭暈就冇食

現在睡眠前段OK 三四點後會做夢 早點早上七點多起床

10天前開始:早上起來冇動力,一直好攰,想瞓覺,但瞓唔着, 唔想動 平日喜歡行山 ,勉強行好辛苦 冇力量。出來同朋友吃飯傾偈OK 。問佢心情係唔係唔好,但又冇嘢.

是抑鬱症影響 ,還是藥物副作用影響,還是有其他問題?
他現在食的安眠藥及抗抑鬱藥對佢以後有影響嗎?
長遠計可以戒掉安眠藥嗎?怎樣戒?
方若君醫生回覆:
 9/26/2022
疲倦、欠缺動力、喪失興趣、失眠問題惡化等等,都是常見抑鬱症症狀。當然亦要排除是否有其他身體因素或疾病,例如甲狀腺素分泌失調。

他現在所服用的Eurodin及Lexotan 都屬於鎮靜劑,長時間服用有機會造成依賴、成癮、甚至記憶力下降。建議在精神科醫生指示之下,配合其他放鬆及有助睡眠的藥物,慢慢將鎮靜劑的劑量減少。
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。
發出提問使用細則
為確保能有效率的發揮信箱回應功能 
醫務信箱暫只限接受已登記會員提問
如欲咨詢相關專業醫護之意見 
敬請先登記成為會員,謝謝支持!
會員登入
電郵:
密碼:
記住密碼 
Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved