香港睇醫生網首頁
[ 會員#12367 ] kelly

眼睛和鼻敏感

本人約半年前開始有鼻敏感,唔會有好多鼻水,但會不停打噴嚏,有時一打就十幾個,停唔到。

最近幾個月對眼有時會好痕,我無遠視近視,無帶眼鏡無帶con,但大概每隔個零月對眼就會好痕同紅。同鼻敏感一樣,唔係長期,而係隔一段時間先有,有時覺得呢兩樣係一齊黎。

好似呢幾日,日日keep住打好多噴嚏,眼有小小頭髮掂到/有風吹都可以好痕,面同額頭既皮膚都痕痕地。

想問醫生,其實會唔會係身體入面有問題,令到成個人都係個好敏感既狀態定係有其他原因?

謝謝。
陳穎鈞醫生回覆:
 3/26/2013
Kelly, 您好!多謝你的提問!

眼睛痕癢是鼻敏感常見的病徵之一。
在鼻敏感病發時,有些病人的眼睛,結膜(Conjunctiva)會充血,甚至水腫和流眼水。

眼睛周圍亦會因為血液循環不理想,而出現黑眼圈及下眼簾現摺紋。


控制鼻敏感、鼻炎的藥物,包括「抗胺劑」及「消炎噴鼻藥」都能減輕這些眼睛的病徵。

敏感疾病嚴重時,體內及血液裡的E類免疫球蛋白(IgE)、組織胺 (Histamine)水平也會提昇,除了鼻黏膜外,還會影響皮膚 (濕疹)、眼睛(過敏性結膜炎) 及下呼吸道(哮喘)。至於身體是對甚麼致敏原有特別敏感的反應 (我想亦即是你指的身體問題) ,皮膚點刺測試 (Skin Prick Test) 或 血液致敏原測試 (RAST blood test) 都可以幫助測試出來。

希望這些意見會對你有幫助!祝早日康復!


陳穎鈞醫生 耳鼻喉專科

以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。
其他醫務信箱回覆
發出提問使用細則
為確保能有效率的發揮信箱回應功能 
醫務信箱暫只限接受已登記會員提問
如欲咨詢相關專業醫護之意見 
敬請先登記成為會員,謝謝支持!
會員登入
電郵:
密碼:
記住密碼 
Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved