香港睇醫生網首頁

[ 臨床腫瘤科 ] 肺腺癌若經細胞膜傳 殺唔殺癌細胞

發起人:Lai Ka Ho發表於8/12/2020 4:56:50 AM
差。
1.會診時,佢手機信息響過不停。佢又不斷講解一陣停一陣。
2.講解不盡不實。比如一入去就話,他說的才正確,網絡的資料唔準。因為他話我知癌症有三種擴散途徑,網絡只找到兩種,然後佢講有經淋巴,經血,最後經細胞膜傳(第三點,佢講得神神秘秘,只有佢先識。我母親得肺腺癌,若經細胞膜傳,咪最先去肺膜,支氣管囉。佢講左一輪癈話,仲無我上網睇清楚)
3。佢完全無講解過我母親同時發現的neruendocrine cancer,一種較罕見和難發現的內神經分泌癌(類癌)。佢只係含糊講要食藥,但就殺唔殺癌細胞,只能抑制(佢無定義抑制的意思,我自己仲搵緊相關資料),亦因為隻藥有副作用(仲未知藥名,要過多日先知用咩藥),到時可能會停下食下。簡單講係無得完全醫好同無得早期發現(化驗),要嚴重到一定程度才有機會發現。加上佢連隻癌按"會轉移與否"分為良性或惡性都無講,按"擴散速度"分為g1慢,g2中,g3快,又無講,最後按"變異程度"分為輕微變異或明顯變異都無講。所有資料都係我自幫屋企人睇化驗報告,自己上網查。

總結:病人係我自己,我就一定唔搵佢醫。但我母親現時比較多疑,我都唔敢講叫佢換醫生。加上我睇到隻癌係未有根治方法,我又換唔到更好的俾她。唯有先讓她按醫生指示。
回應Lai Ka Ho
發表意見內容切勿包含侮辱、挑釁、捏造事實誹謗他人、粗言穢語或惡性字句
涉及相關敏感資料如姓名、電話、地址等切勿直接顯示

醫術醫德探討
[心胸肺外科] 仁術仁心 - 心胸肺專科3/16/2024
[牙科] 琺瑯質侵蝕變薄1/22/2024
[眼科] 姑娘的態度問題1/13/2024
[牙科] 感覺不良1/3/2024
[牙科] cool 牙的橡筋勁甩12/29/2023
[皮膚及性病科] 缺德醫生8/25/2023
[腦外科] 沒有耐性的醫生7/20/2023
[婦產科] 搞到我無左BB6/29/2023
[脊骨神經科(脊醫)] 親身家人3/28/2023
Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved