香港睇醫生網首頁
范德忠醫生
Dr FAN TAK CHUNG
註冊專科:
[ 婦產科 ]
Tel:
2771 9323(已退休)
地址:
九龍彌敦道363號恒成大廈11樓1111室(已退休)
專業資格:
香港中文大學內外全科醫學士 1987
香港醫學專科學院院士(婦產科)
香港婦產科學院榮授院士
英國皇家婦產科學院榮授院士
提供醫療程序及手術:

不做人工流產手術
剖腹式子宮切除術 $45000 up
腹腔鏡輔助子宮肌瘤切除術 $48000 up
腹腔鏡輔助子宮切除術 $60000 up
婦科年檢 $1100 (暫不接受新症年檢)
新症診費 $1200 (已包括盤腔超聲波) 子宮頸窺鏡檢查 $2200
子宮避孕環 $1800
只提供婦科服務 (不設產科服務)
其他資料:
沒有產科檢查, 不照結構, 不照4D
13:00 - 13:30午飯時間, 暫停診症
14:30 後, 不接聽來電
收費:
專科門診
$1000起藥費另計
診症時間:
星期一 ︰ 休息
星期二 ︰ 10:00 - 14:30
星期三 ︰ 手術日
星期四 ︰ 10:00 - 14:30
星期五 ︰ 手術日
星期六 ︰ 10:00 - 14:30
范德忠醫生名片
使用醫院或其他服務診所:
聖德肋撒醫院; 仁安醫院
診所以外提供的服務:
不設緊急服務

  # 21412
Maureen  報告:
12/31/2015 7:06:09 AM
• 診症日期 : 2015年12月31日
• 求診目的 : 婦科疾病 子宮肌腺症
• 診金收費 : ~ $ -
• 輪候時間 : 需預約準時
• 光顧經驗 :初次光顧
總評 10
專業態度 :
 10
對症下藥 :
 10
診金合理 :
 10
經歷詳述:
你大家好,范醫生係經由我一位朋友介紹嘅。我今年39歲,得知有依個子宮肌腺症已有3年,但係自從中一開始已有經痛,一路到結婚生小朋友,正係痛頭一日個4,5個鐘。不過响3年前,我每次黎M,都係劇痛,而且痛足2日!要靠止痛藥食足2日!我亦睇咗幾個私家醫生同好幾個政府醫生,佢地話我有:
子宮肌腺症
子宮內膜異位症
子宮壁增新
子宮後屈
但係近依幾個月,我M一黎,竟然加長咗,足痛咗我3日,那種痛法仲痛過生仔 (真架)
雙手一路標冷汗,背脊亦出汗,子宮狅痛,腰又痛,就連肛門都痛埋潻⋯⋯食止痛藥已經食到冇哂效每次黎痛到我大减。每月又要請3日M假,响屋企受苦而唔係休息😞😞
直至到今年11月,有個朋友介紹咗一位X醫生比我,照咗超聲波話我有子宮腺肌瘤同埋朱古力瘤,依位X醫生建議我開刀割全子宮,當時我聽完好驚,心跳加速,我問佢做微創得嗎?佢話有風險,時間長達3個鐘同埋怕刮唔哂d朱古力瘤,如果開刀就快靚正,1個鐘搞掂。當時我唔想再受經痛嘅日子,所以決定比X醫生做(開刀)約咗2星期之後做。可惜我响依2個星期內,晚晚訓得唔好,又扎醒,發噩夢,冇胃口,每日只食一餐,日日心跳加速去到94!人明顯瘦咗好多。手術當日,我發覺自己個胃好似比火燒咁,好唔舒服,結果冇去做手術,反而睇咗普通科門診醫生,佢話我太緊張令到胃酸倒留,唉,雖然我當時鬆一口氣唔洗做手術,但係我始終要面對經痛依個問題,之後我又經過另外一個朋友將范醫生介紹咗比我,電話預約,book 咗2個禮拜,當我第一次見到范醫生嘅時候,佢比我嘅感覺係好可靠,我個心係好平伏,佢同我照子宮時,好有耐心同我一一分晰,d片照咗5張咁多!最後我問佢可唔可以做到微創將我全子宮切除?佢話哽係可以啦。我當時聽完佢講E句說話之後,我開心到笑咗出黎,佢話2個禮拜後,即今日,12月31號有位比我,佢話我好彩,原本有人book 咗但取消咗,如果唔係我最快都要等到出年3月頭。范醫生用咗足足1小時為我解答問題,而當時仲有4個客等緊佢睇症。佢個人好客氣,成日話(唔好意思)
佢講野好有説服力,做野好有把握,我聽完佢所講嘅野,我對佢超有信心!
12月30號 6:00 pm 我入咗法國醫院,第二日早上即31號,9:15分范醫生入咗黎我個病房,講話今次手術會做d乜野,之後我問佢,點解有一part 佢寫咗或者會開刀?佢話(因為有時到最後都話唔埋,不過你放心,我好肯定99.9 % 我係會同你做到微創,今年我已做咗話要做微創嘅人,冇一個臨尾要開刀,而你個情況亦唔係難,更難嘅0個個我都做到微創。同埋如果我發現你個子宮牽埋其他野,我都會幫你搞埋,因為我係想醫好你)聽完佢講,我即刻放鬆哂 😊 到咗10:00入咗手術室,個個醫護人員對我都好好,問我凍唔凍?我話凍,佢地即刻拎咗個迷你暖風機吹住我個身。我當時有幾聲咳,范醫生笑笑口話佢都有咳架,仲係咳咗成15年添,哈哈佢真係好風趣,唔會擺任何架子😄 范醫生10:30開始為我做手術,當我做完成個手術已經係1:30,我昏昏迷迷0個陣,范醫生話(手術好成功,全程用微創,唔洗開刀)之後佢去咗接第二個 case. 到咗4:30 佢過黎見一見我,我當時即刻握著佢個左手講聲(我真係好多謝你呀范醫生,你實在太叻啦!) 佢笑笑口,之後拎咗d片比我,同我解釋頭先做微創見到我個子宮係痴住左我條腸,佢已好小心幫我割咗子宮,因為個部分要好小心所以用多咗半個鐘。我話好彩係范醫生幫我做手術,佢話如果唔識割,會整穿條腸,到時要(攬袋)😖
Anyway 手術後,我只 feel 到肚臍個傷口有小小痛,其他2個傷口冇痛,同埋我依家仲有精神响度同大家分享我嘅經歴,范醫生真係一個好好嘅醫生!
好有説服力,好有耐性/好清楚為你解答每一條問題,好風趣,絕不擺架子,主動探索其它病因。

簡評:
個人觀感- 醫術精湛、鉅細無遺
經歷過程- 醫生會主動探索其病因及治療
推介意見- 已視為本人的必然選擇
回應 Maureen 尋醫報告
*必須填寫
*必須填寫



更換圖片

Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved