香港睇醫生網首頁
馮志榮醫生
Dr FUNG CHI WING
註冊專科:
[ 皮膚及性病科 ]
Tel:
2332 0303
地址:
九龍佐敦彌敦道301-309號嘉賓商業大廈701室
專業資格:
香港大學內外全科醫學士 1984
英國皇家內科醫學院院士 1989
英國倫敦大學皮膚病科文憑 1991
英國倫敦藥劑師會生殖泌尿醫學文憑 1990
香港醫學專科學院院士(內科) 1993
香港內科醫學院院士 1993
英國格拉斯哥皇家內科醫學院榮授院士 2006
提供醫療程序及手術:

其他資料:
收費:
診症時間:
敬請預約
星期一 ︰ 1000-1300;1500-1830
星期二 ︰ 1000-1300;1500-1830
星期三 ︰ 1000-1300;1500-1830
星期四 ︰ 1000-1300;1500-1830
星期五 ︰ 1000-1300;1500-1830
星期六 ︰ 1000-1300;1500-1700
星期日及公眾假期 : 休息
馮志榮醫生名片
使用醫院或其他服務診所:
香港浸信會醫院; 聖德肋撒醫院
診所以外提供的服務:

  # 22838
Wong 報告:
10/27/2016 4:45:41 PM
• 診症日期 : 2016年10月12日
• 求診目的 : 皮膚疾病 痣
• 診金收費 : ~ $ 5000
• 輪候時間 : 需預約等候片刻
• 光顧經驗 :初次光顧
總評 4.6
專業態度 :
 1
對症下藥 :
 8
診金合理 :
 5
經歷詳述:
光顧做一小手術,因為有一痣較大及有點痕,其後證實無野
手術過程及醫生技術尚可,惟醫生及醫護之態度令人咋舌
手術收費應該算是貴,惟我當時心急,心想其他醫生要預約較長時間,就算了吧,醫生護士收完錢真的變臉囉,很大落差,基本上他就是劏你一次囉

術後一星期我保險表格要醫生簽,但原來填表收300元,之前沒說過,問問為何要填表要收費,因為這應該是醫生的責任,只是把手術過程及事實填寫,沒叫他歪曲什麼,只有3條問題填一行字,而且護士態度非常差,基本上是說,手術就做了,錢你就俾左,你要claim就再俾錢囉。

我就認了,算是自己沒問清楚,最氣的是,我交了300元後,護士再說,醫生要睇症,吾知幾時得閒填wo, 吾知等幾耐wo, 你走喇,有咪call你喇,(真實對白), 她的語氣是當我乞衣 , 我真的即場爆了,你話俾錢就有,好咁我俾,一收完即變臉,"吾知wo" , 而且沒有commit我幾時拎到,得閒先填wo, 但我真的不相信他,當時診所只有一個客,何來咁多症睇。感覺被耍!

我怒了,坐係診所度,我話我等你,我吾走,等你地睇晒d 症,得閒先幫我填。護士之後可能見到有d 驚, 立即給醫生填,又話吾得閒? 根本係收想完你錢就吾理你。

講堆個表格,每行他真的只答一個字,我是身上的痣痕癢發炎才去睇的,不是無中生有,他並沒填寫,我個人觀感他根本不想幫助客戶醫保索賠,無他的,填表填得好吾好詳吾詳盡都收300,點解要詳盡,詳盡又無錢收,又加左自己workload, 睬你有味?

Overall, 手術過程係okay, 專業意見都準,我無比較過喇不過我接受到; 收費肯定above average ; 但整間診所真是當客係用黎劏,十分恐怖呀,我覺得有得揀就不要受氣囉
簡評:
個人觀感- 態度有失、醫德有損
經歷過程- 醫護之語調態度令人無所適從
推介意見- 本人絕對不會再作光顧
mara回應:
馮志榮所謂的皮膚科, 嘉賓大廈7樓
今日睇馮志榮所謂的皮膚科, 嘉賓大廈7樓.真的不知所謂. 登記那位真的誇張,禮貌欠奉, 並且在本人的醫療卡簽名的位置加上覆診的編號, 他真的以為全世界只有一個皮膚科.簡直不知所謂!!!!!!!!! 完全沒有常識.怎可能再簽名位置加上覆診編號. 是否我每次在其他診所簽名都要一起簽這個覆診編號 ?
基本上全部都係類固醇藥膏......外面有很多好的選擇 根本不值得睇這個醫生 . 本人不會再次幫襯, 亦不建議睇這位所謂的皮膚科
Mandy回應:
佢係只想賺錢,你要Claim錢你既事,佢話之你。我既經驗係慢性嚴重敏感去睇佢,叫佢幫忙寫封Referral letter比我去做lab test,佢要我白等好耐,然後寫張垃圾比我,上面刻意寫住係On patient request仲要括住再underline,仲要寫錯我個名。即是我拎住張野都完全無用廢紙一張。我朋友做開專科姑娘,佢都話咁樣寫真的好衰,有違醫德,當病人傻仔咁耍,佢可以唔肯寫,但寫張咁既野係玩人。
Natasha 回應:
我未試過睇過咁差的醫生,開初因爲上網有一些人講他好,所以揀咗睇佢(我有合理懷疑寫他好評的是打手,絕對不是他們所講是一個好有耐性解答病人問題的醫生)。佢一點耐性都無,我問皮膚相關問題,佢唔想答,仲話我咁多問題,我轉介信上只寫上一個問題,其他問題唔想答。我唔係問佢其他專科問題,我問的是自己皮膚的問題,佢話佢唔知,好痴線,寫張所謂轉介信,只係照抄我原有的轉介信!咁睇佢做咩?好無醫德!只係想打發你走,完全不是consultation 時間,我第一次睇完佢,連覆診咭都掉埋!根本無可能再睇佢!本來我諗住唔打comment,但諗諗吓,唔想其他人中招,做受害者!「不要浪費金錢,三思!馮志榮醫生真的很差,一生人睇過最差的醫生!」
回應 Wong 尋醫報告
*必須填寫
*必須填寫



更換圖片

Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved