香港睇醫生網首頁
[ 會員# ] 吳漢忠

驚恐症

病患者男 - 13歲

醫生 我在四年級的時候突然感到很暈 常常都很想嘔 覺得呢個世界好冇真實感 五年班有一次我去戲院睇戲突然感到胸口悶 呼吸困難有窒息感 還有一次我乘坐 爸爸 的 車時去到高速公路感到呼吸超困難 突然感到很害怕 還想叫他立刻停車俾我下車 到咗呢家中一我唔敢自己搭地鐵 有一次我自己搭地鐵的時候突然感到呼吸困難好像有窒息感 和朋友搭地鐵的時候本身我都有 呼吸困難但是和他傾一傾之後 我就冇事了 但係當我自己一個搭地鐵嘅時候就會覺得好似好有窒息感唔舒服頭暈 而家仲唔敢自己出街去到 咁遠 仲有我以前 敢 乘坐飛機但我依家唔敢因為唔知點解係我經常到高空如果突然之間唔舒服嘅話冇得落番地下所以我就唔敢搭飛機同埋搭纜車好多野都要逃避 成日好唔舒服 醫生可唔可以教我一啲方法去避免驚恐症發作同埋如果發作應該點樣處理 我到呢家都唔敢自己搭地鐵因為我是搭地鐵嘅時候我都呼吸困難面色蒼白有 窒息感 但隔一陣就冇事 仲有有時會覺得全身都冇力 我以前都 好健健康康但唔知點解到左六年級之後我就呼吸困難胸悶心口跳得好快 仲有去到高速公路嗰時就覺得呼吸困難好壓迫感逃避唔到 我諗我一定係有驚恐症請問醫生可唔可以畀啲心理治療嘅方法我教我點樣去 避免驚恐症發作同埋 教我 發咗嘅時候應該點樣處理?

呢個病搞到我驚第時大個嘅時候自己揸車去到高速公路呼吸困難要停車 我仲覺得自己身為男仔都咁冇用咁細膽 但我以前膽大包天 咩都唔驚!!有咗呢個病之後我就好多野都要逃避 好多嘢都會好驚 我怕第時我有女朋友嘅時候我會突然之間好驚 呼吸困難失控我亦 都驚第時生咗仔嘅話 會突然之間呼吸困難 心跳得很快 胸悶全身冇力 失控 醫生求你教我一啲方法去應付 呢一個驚恐症 拜託

張漢奇醫生回覆:
 6/29/2016
你好,已嘅情況其實很像驚恐症。其實這一個病是因為腦傳導質分泌失調,以致腦內分泌物將偏差。當你緊張的時候引致身體生理上的反應例如心跳加速及呼吸加劇和手指尖麻痹等等!當你身體感受到這些生理上的改變,你就更加擔心更加覺得身體是有毛病,你生理上的反應有更加顯得更激烈,變成一個惡性的循環。

有兩種方法,一就是血清素再回收調節濟,另一個辦法就是心理治療。最常使用的方法就是行為認知治療,讓你感覺到自己認知上的錯誤,而那些版型是假的,久而久之你就沒有這種驚恐的感覺。當然簡單一點亦都可以嘗試幫你感覺到將會有驚恐發生的時候就慢慢地深呼吸,將集中力紙箋住在賦給上,希望那種驚恐的感覺可以慢慢減輕,熱心賦給過程希望可以將心跳減慢。當你嘗試過多次之後,希望你可以慢慢的了解到那種驚恐的感覺只是個錯誤的訊息,只要不在去擔心那種驚恐的感覺,不再都有生理的反應就會慢慢減輕。
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。
其他醫務信箱回覆
發出提問使用細則
為確保能有效率的發揮信箱回應功能 
醫務信箱暫只限接受已登記會員提問
如欲咨詢相關專業醫護之意見 
敬請先登記成為會員,謝謝支持!
會員登入
電郵:
密碼:
記住密碼 
Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved