香港睇醫生網首頁
[ 會員#16283 ] carol

肩同鎖骨好痛

病患者女 - 33歲

上個月突然鎖骨窩痛,跟著睇中醫話條筋問題針灸敷藥都唔得,今個星期睇佐街症醫生初步檢查話甲狀腺同淋巴都冇問題,有抽血驗甲狀腺同淋巴驗血報告冇問題,請問醫生係唔係筋問題?我一聳肩或者右肩部一用力,肩同鎖骨好痛,需要照X-ray定電腦掃描?如果做電腦掃描貴唔貴?
戴鏗晉脊醫回覆:
 12/11/2016
多謝您的查詢!

由於没有閣下的病歷,亦未能為閣下檢查,並不能判斷是否筋的問題。但從閣下提供的有限資料,鎖骨窩痛的地方 (學名: Supraclavicular Fossa)可能有其他病理,例如可以是淋巴問題、胸肺問題或甲狀腺問題。

建議找一個您信任的家庭醫學專科醫生,安排做一個胸腔電腦掃瞄(CT Thorax),價錢大概$2500 - $4500左右,去找出潛在病理。家庭醫學專科醫生得知病理後,如有需要會轉介您到其他專科作適合的治療。

祝您早日康復!
戴鏗晉脊骨神經科醫生
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。
其他醫務信箱回覆
發出提問使用細則
為確保能有效率的發揮信箱回應功能 
醫務信箱暫只限接受已登記會員提問
如欲咨詢相關專業醫護之意見 
敬請先登記成為會員,謝謝支持!
會員登入
電郵:
密碼:
記住密碼 
Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved