香港睇醫生網首頁
避孕方法迷思逐一拆解 !
9月26日係世界避孕日,所以我哋上次同大家分享過各式各樣避孕方法。不過每個避孕方法好似都有不同迷思或者誤解,所以今集 Dr. Jimmy 就會舉例講出各種避孕方法迷思,逐一拆解!
避孕方法逐樣數
9月26日係世界避孕日~根據香港家庭計劃指導會嘅定期調查,發覺香港人避孕率愈來愈低,但係受訪者亦同時唔係有懷孕準備。 今集Dr. Jimmy想同大家講一講各種避孕方法,同埋呢啲避孕方法有乜嘢要注意?
香港意外懷孕及終止懷孕程序
一個生命誕生當然係令人感到開心,但係有時候有好多原因令到孕婦需要進行終止妊娠嘅手術,例如意外懷孕。究竟喺香港進行終止妊娠嘅過程會係點同埋有點樣嘅限制。 今集Dr. Jimmy同大家分享: ❓意外懷孕成因 ❓為什麼意外成為壞消息 ❓香港法例是否容許終止妊娠 ❓各種終止妊娠方法 如果你都想了解香港終止妊娠嘅知識,即刻睇片啦! 同時,如果你知道身邊有朋友都關注婦女健康,分享埋俾佢地睇啦!
**視頻的資料及內容僅供參考,並不能取代醫生的專業意見或診斷。
請聯絡您的主診醫生並向他提出您的疑問。
如有不適,請立即約見醫生,切勿延誤治療。

seedoctor.com.hk - 醫生視頻 
是為大眾市民提供醫務及病症參考性資料。

以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。

聯絡我們: info@seedoctor.com.hk


Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved